Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem wynajmu. Akceptacja regulaminu jest konieczna do realizacji usługi.
Zasady rezerwacji apartamentu:
- Po zapoznaniu się z ofertą wynajmu, Klient drogą elektroniczną dokonuje rezerwacji wstępnej.
- Po uzgodnieniu terminu wynajmu oraz ceny za usługę pracownik firmy Apartamenty Bryza przyjmuje rezerwację wstępną. Do Klienta zostaje przesłane potwierdzenie rezerwacji zawierające: cenę, termin wynajmu, wysokość zadatku i numer konta, na który zadatek powinien być wpłacony, aby potwierdzić rezerwację.
- W terminie 2 dni roboczych (o ile nie zostanie ustalone inaczej) Klient wpłaca na konto firmy zadatek w wysokości 30% całkowitej ceny wynajmu.
- Wpłata zadatku w podanym terminie jest jednoznaczna z zawarciem umowy wynajmu oraz akceptacją regulaminu.
- Brak wpłaty w określonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji o czym Klient nie musi być poinformowany.
- Pozostałą część należności Klient wpłaca w dniu przyjazdu pracownikowi firmy Apartamenty Bryza.
- Jakiekolwiek zmiany rezerwacji muszą być dokonane w formie pisemnej i będą zawierane na zasadzie dobrowolnego porozumienia stron.
- W przypadku rezygnacji z pobytu i poinformowaniu o tym fakcie pisemnie w terminie do 30 dni przed datą rozpoczęcia wynajmu zadatek zostaje zwrócony po potrąceniu kosztów administracyjnych w wysokości 100 zł.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie krótszym niż 30 dni, ale nie później niż na 1 dzień przed datą rozpoczęcia wynajmu, Klientowi zostaje zwrócona kwota stanowiąca 10% ceny pobytu (czyli 1/3 zadatku). Określona wyżej kwota będzie zwrócona wyłącznie w następstwie złożenia rezygnacji w formie pisemnej.
- Rezygnacja z pobytu dzień przed przyjazdem wiąże się z utratą całości zadatku wpłaconego przez Klienta.
Rozpoczęcie i zakończenie wynajmu apartamentu:
- Prosimy o przyjazd w uzgodnionym w rezerwacji dniu, w godzinach 16.00-18.00. Istnieje możliwość przyjazdu w innym czasie, ale musi być on uzgodniony wcześniej. Ewentualna nieobecność Klienta w ustalonym dniu rozpoczęcia wynajmu będzie potraktowana jak zerwanie umowy. W przypadku przybycia Klienta po godz.18.00 zostanie doliczona jednorazowa dodatkowa opłata w wysokości 30 zł. Pracownik Apartamenty Bryza może odmówić przyjęcia Klienta po godz. 22.00 gdy taka pora przyjazdu nie została wcześniej uzgodniona.
- Pracownik firmy dopełnia formalności związanych z zameldowaniem ( Klient ma obowiązek przedstawienia dokumentu stwierdzającego jego tożsamość) i rozliczeniem końcowym oraz przekazuje klucze do apartamentu.
- Po odebraniu kluczy Klient kieruje się do apartamentu i ponosi pełną odpowiedzialność za znajdujące się w apartamencie elementy wyposażenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków, wad lub uszkodzeń elementów wyposażenia Klient ma obowiązek ich zgłoszenia pracownikowi biura najpóźniej w dniu następnym od dnia zameldowania do godz. 16:00. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastrzeżeń. Po wymeldowaniu się oraz zwrocie kluczy do biura przez Wynajmującego następuje sprawdzenie stanu wyposażenia i uszkodzeń wynajmowanego apartamentu. Stwierdzone braki lub uszkodzenia zostaną odtworzone na koszt Klienta. W przypadku konieczności przeprowadzenia, w wyniku zniszczenia, jakichkolwiek prac remontowych Klient może zostać obciążony także kosztami wynajmu w okresie prac odtwórczych.
- W przypadku zagubienia kluczy lub karty wjazdowej Klient zostaje obciążony kwotą 150 zł.
- Prosimy o opuszczenie apartamentu w uzgodnionym dniu do godziny 10.00 oraz zwrot kluczy do biura. W przypadku przedłużenia pobytu, bez wcześniejszego uzgodnienia, Klient może zostać obciążony kosztami wynajmu za okres w jakim dodatkowo zajmował apartament, a w przypadku gdy nieuzgodniony pobyt uniemożliwia zajęcie apartamentu przez kolejnego Klienta także kosztami dodatkowymi, wynikającymi z niezrealizowanej umowy.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
Podczas pobytu prosimy Gości o przestrzeganie poniższych zasad:
- W apartamencie może mieszkać maksymalnie tylko taka ilość osób jaka została przedstawiona w ofercie wynajmu.
- Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z wynajmującym przed dokonaniem rezerwacji.
- Prosimy o niepalenie wewnątrz pomieszczeń.
- Prosimy o zachowanie ogólnie przyjętych norm zachowania społecznego w tym, w szczególności, ciszy nocnej (od godz. 22.00 do 6.00 ).
- Niezastosowanie się Klientów do powyższego może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Klientowi nie należy się zwrot kosztów wynajmu.
Pozostałe ustalenia
- W przypadku gdy, z przyczyn obiektywnych, firma Apartamenty Bryza nie może wywiązać się z umowy wynajmu, ma ona obowiązek zaoferować Klientowi apartament w tym samym terminie o podobnym standardzie lub wyższym. Jeżeli Klient nie zaakceptuje zmiany zostają mu w trybie natychmiastowym zwrócone wszystkie wniesione opłaty lub, w przypadku pobytów skróconych, należności za niewykorzystane dni.
- Prosimy Gości o zgłaszanie wszystkich niedogodności w związku z pobytem w apartamentach, a także ewentualnych awarii i szkód.
- Biuro nie ponosi odpowiedzialności za drogocenne rzeczy, pieniądze i dokumenty pozostawione w apartamencie, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Klienta zostaną odesłane na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji biuro przechowa przedmioty przez okres trzech miesięcy, a następnie przekaże je na cele charytatywne.
- Dane osobowe naszych Gości zostaną należycie zabezpieczone i zostaną użyte wyłącznie na potrzeby świadczenia usługi oraz w celu przesyłania późniejszych informacji marketingowych.
Regulamin pobytu zwierząt w apartamentach firmy „Apartamenty Bryza”
- Pobyt ze zwierzęciem jest możliwy tylko w wyznaczonych apartamentach, po wcześniejszym uzgodnieniu.
- W apartamentach mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne). Pracownik może odmówić przyjęcia zwierzęcia bez podania przyczyny.
- Koszt oraz możliwość pobytu zwierzęcia w apartamencie jest ustalany przez pracownika Apartamenty „Bryza”
- Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
- Prosimy o zabranie dla zwierzęcia kojca lub posłania.
- Jeżeli bielizna pościelowa w mieszkaniu, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów nowego kompletu pościeli w cenie 100zł /szt.
- Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości po swoim zwierzęciu.
- Prosimy o niepozostawianie psów samych w mieszkaniu.
- Wszystkie szkody powstałe podczas pobytu zwierzęcia będą wyceniane przez obsługę apartamentu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
- Za niepoinformowanie obsługi o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 300zł.
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
- „Apartamenty Bryza Aleksander Szczepański” świadczy usługi drogą elektroniczną z zakresu rezerwacji wynajmu apartamentu.
- Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu, poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookie (np. Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 6.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 2.0) oraz czynnie i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej. Apartamenty „Bryza Aleksander Szczepański” nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niedostosowania się Płatnika do wskazanych wyżej wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje.
- Korzystanie z usług Serwisu nie wymaga rejestracji. W celu przeprowadzenia Rezerwacji „Apartamenty Bryza Aleksander Szczepański” pozyskuje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, telefon, e-mail, adres.
- Usługi opisane w niniejszym Regulaminie są świadczone bezpłatnie dla Płatnika.
- Umowa pomiędzy „Apartamenty Bryza Aleksander Szczepański” a Płatnikiem zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia procedury wykonywania rezerwacji, po zaakceptowaniu Regulaminu.
- „Apartamenty Bryza Aleksander Szczepański” zastrzega sobie prawo odmowy obsługi rezerwacji i transakcji w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, a także powzięcia wątpliwości co do legalności danej Transakcji lub jej związku z działalnością terrorystyczną lub zmierzająca do prania pieniędzy.
- „Apartamenty Bryza Aleksander Szczepański” zobowiązuje się do pełnej obsługi reklamacji /zwrotów Płatników wysyłanych na adres: biuro@apartamenty-bryza.pl oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 30 dni. Odpowiedź na reklamację jest wydawana zgodnie z życzeniem Płatnika na jego adres poczty elektronicznej.
- Pełen Regulamin płatności T-Pay.
Życzymy naszym Klientom miłego wypoczynku w naszych apartamentach!